…isch hüt es renne zum vergässe xi! zallererscht freuts mi, das es am webber nach sim spektkuläre unfall guet gaht. mir isch s’herz im hals stecke blibe, won i ihn han xeh abflüüge. was nachher cho isch, isch eifach lächerlich! de hamilton, uf platz 2 liegend, überholt regelwidrig, grad unmittelbar nach de boxeuusfahrt s’safetycar, de alonso, wo sich ein meter hinder ihm befindet stellt sich hinder s’safetycar. währed dem d’ferraris ei rundi bi 10 km/h am safetycar folget günd alli hindedra ad box um reife z’wächsle. am schluss vo de rundi dörfed d’ferraris s’safetycar überhole, aber i dere ziit händ de vettel (platz 1) und de hamilton (platz 2) und alli hinder ihne scho d’reife gwächslet. die vorne sind wägzoge, und die wo vorher hinder de farraris xi sind, händ i dere ziit, wo d’ferraris langsam hinderem safetycar hergfahre sind, ufgholt. nachem reifewächsel sind de alonso uf 10 und de massa uf 17 oder so xi. suberi leischtig vo de rännleitig! de vettel und de hamilton händ en vorteil us de situation zoge, am alonso und am massa isch es zum verhängnis worde, dass si sich ad reglä ghalte händ. de hamilton het zwar e drive trhough penalty übercho, aber da er soviel vorsprung uf de 3. gha het, het er nöd mal en platz verlore. d’rännleitig hetti no d’möglichkeit gha, nachem ränne e straf uuszspräche, wil die autos, wo sich hinder de ferraris befunde händ, under gälber flagge z’schnäll xi sind. aber die straf vo 5 sekunde isch zum totlache und het praktisch ken iifluss ufs rännergäbnis, wenn me berücksichtigt was de fählentscheid am afang für folge ufs rännergäbnis gha het. es isch eifach zum devolaufe so öppis, esischeso, taminomal!